niedziela, 19 kwietnia 2015

Przesyłka od Born Pretty Store.

Hej wszystkim. Przepraszam Was za to że na blogu przez długi czas nie było postów. Przez kilka dni nie miałam internetu, a potem nie wiedziałam o czym pisać. Przepraszam także za to że nie będzie znowu zdjęć, ale mój aparat ostatnio szwankuje. Ale teraz przejdźmy do tematu tego postu.
Firma Born Pretty Store ze mną współpracuje i zamówiłam od nich 3 różne biżuterię do recenzji.
http://www.bornprettystore.com/5pcsset-moon-star-earrings-blue-starry-universe-star-pearl-shape-earrings-p-18856.html
Te kolczyki mnie nie zachwyciły. Nie rozwalały się, kształt miały akurat odpowiedni dla mnie, ale jedna była w tym rzecz najgorsza. Po każdej z pary przyszło po jednym kolczyku. Myślałam że doszło może do nieporozumienia wiec napisałam do tej firmy. Odpowiedzieli mi że "kolczyki sprzedają w kawałkach". Po prostu spadłam z krzesła. To była moja najgorsza przesyłka dotycząca kolczyków.
http://www.bornprettystore.com/fashion-eyes-robot-necklace-extraterrestrial-vintage-long-pattern-necklace-p-8635.html 

Naszyjnik ten jest z małym kościotrupem z wielką czaszką. Ta figurka zawieszona jest na jakimś tandetnym, najzwyklejszym pozłacanym sznurku, tak jak naszyjnik opisany poniżej. Oprócz tego nie jest zły i często go noszę.
 http://www.bornprettystore.com/fashion-wire-star-design-necklace-posh-pendant-necklace-p-16426.html
Ten wisiorek bardzo mi się podoba. Jest prosty, ale w dodatku ładny. To jest plus!

Na dzisiaj to koniec i zachęcam Was do zakupu na tej stronie. 
Przypominam także o kodzie rabatowym -10%.  Kod to: DOGT10
Wykorzystać można go tu KLIK 
PS. Jak aparat będzie naprawiony, edytuję post i wstawię zdjęcia.

1 komentarz:

  1. Szkoda, ze nie ma zdjęć, ale fajna biżuteria ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń